Thursday, December 9, 2010

It's okay to say you've got a weak spot. You don't always have to be on top.

Ma veel jõuan kahetseda, et ma sellise postituse teen :)


You just can't take these kind of pamphlets seriously....Tõsiselt...depressioon ja pilditeks on mingid vanad inimesed, kes jooksevad rannal ja mängivad golfi?

Ja väike segment raamatukesest "Depressioon[2]"
Kuidas teised saavad aidata?
  • Depressioonis inimesega suhtlemine nõuab taktitunnet. Pidev pärimine meeleolu ja enesetunde kohta mõjuba talle rusuvalt, ülehoolitsemine on koormav. Depressioonis inimene vajab võimalust olla ka omaette, kuid samas ei tohi lasta tal üksindusse sulguda.
Mäh? Ok, this means: lase üksi olla, aga ära lase üksi olla...KUIDAS see loogiline on? :D
  • Ära võrdle teda selle inimesega, kes ta enne oli. Ära esita talle nõudmisi, mida ta oma haiguse tõttu ei suuda täita.
Ok, see on normaalne, AGA see käib ju kõikide kohta, mite ainult minusuguste emokate kohta...
  • Kui sinu sõber on deppressioonis, püüa teda toetada nii palju, kui ise suudad!
Aga seda peab ju KA koguaeg tegema, mitte ainult siis, kui inimene haige on...

Pmst on need raamatukesed päris mõttetud...vähemalt oli mul täna midagi lugeda peale arstilt tulekut...

Aga JEE!!! Ma sain veel pille mida poppida. Hommikuti enne kooli minekut 1 rahusti ja 1 BRAIN FOOD!!! OMNOMNOM


GOD I love my life -_-

Millal ikkagi juhtus see, et ma omadega nii perse kukkusin? Millal oli see murdepunkt? MINA...kes ma olen rõõmus ja lustiline ja mängin koguaeg lolli ja nüüd OLENGI dep
ressioonis ja peale selle on mul veel ärevushäired...Hämmingusse ajab selline jaburus.

Aga 10 koolipäeva veel...siis on äkki kõik korras?
Aga nüüd natukene rõõmsamal toonil: Aleksandra käis jälle külas...täiesti hämmastav, kui armas ja kallis ta on! Kui hoiad käed laiali ja ütled talle, et teeme kalli, siis ta tuleb kiirel sammul sinu juurde ja poeb kaissu, aga väga kaua ei tohi teda kinni hoida, sest siis läheb ta närvi :D

1 comment:

Anonymous said...

Hey everybody, I'm depressed! MOAR ATTENTION, PLOX.