Sunday, January 2, 2011

To do things we like to do...

Ma võiksin rääkida sellest aastast...
Ma võiksin rääkida sellest, et mu rohud vist aitavad...
Ma võiksin rääkida sellest, et ma olen, vaatamata kõigele, ikkagi katkine...
Ma võiksin rääkida Jõuludest, mis olid nii toredad ja sellest, kuidas Kribu ja Tõnu jälle minu maja all käisid...
Ma võiksin rääkida sellest, kuidas ma oma kallikestega sõin esmaspäeval...
Ma võiksin rääkida teisipäevast ja kuidas ma ikka suudan mingeid asju enda jaoks keeruliseks teha...
Ma võiksin rääkida sellest, kuidas me uut aastat vastu võtsime...
Ja ma võiksin rääkida sellest, kuidas ma olen lihtsalt maailma parima ajastusega inimene EVER!
Aga ilmselgelt ma ei taha ja ei viitsi seda teha, vähemalt mitte veel, sest siis kõlaks kõik nii kurvalt ja masendavalt, aga tegelikult on ju nüüd võimalik äkki kõike uuesti alustada? Äkki on halb algus/lõpp millegi parema algus? Äkki kõik see suur hunnik, mis meie õlgadele on visatud, kaob ära ja me saame lõpuks kõik sirge seljaga edasi astuda...

Kuigi eelmine aasta oli pask, oli seal ka toredaid asju. Näiteks inimesed, kes mul enne olemas olid, on nüüd palju kallimad ja uued inimesed on samuti südamesse kinni jäänud, and I never want to let go of them.

See võiks olla aasta, mil ma ei ole enam õnnetu ja saaksin nendest asjadest üle...



Haha, ma võtsin hoogu, et kirjutada siia midagi head, aga kokku tuli ikka mingi saast.

Aga kes loevad seda ja on mures või arvavad, et ma olen täielik psühh, siis ärgem muretsege, ega ma seda kõike sitta, mis mind vaevab, nii väga välja ei näita, olen ikka edasi happy and fun, lihtsalt siia saab vahepeal mingit jura ajada :D

3 comments:

ando juhanipärak said...

ma oleksin võinud lõpetada selle loo nii...

*subatlantiline kohtumine*

ma oleksin võinud lõpetada selle loo nii...

Åge said...

hahaha:D
käi koju magama raisk! :D

VH said...

Quando passa o ano devemos deixar tudo de ruim para trás e vive sempre por futuro..