Monday, November 1, 2010

They are after you! HIDE or DIE!!!

Üks normaalne nädalavahetus oli....

Laupäev:



















Pühapäev:



















Aga ma sain aru, et mul on kaks kirge: grimm ja näitlemine....ma tahan mõlemat!

Aga mis siis oli? Sõpa rääkis, et NukuTeatrisse oleks vaja vabatahtlikke, kes mängiksid zombisi. Loomulikult olin ma nõus.
Laupäeval oli proov ja pühapäeval oli siis laste hirmutamine. Sain oma hääle ära kägisetud ja kurk on siiani valus, aga ma olen õnnelik, sest mulle nii meeldis seda teha.
Kuigi pean tõdema, et see korraldus oli natukene naljakas ja umbes 6-10 inimest viidi minema, sest väikesed lapsed nutsid hüsteeriliselt. Tore on mõelda, et mina võin olla süüdi selles, et keegi nutab, keegi märgab voodit.



Veltsist oli kahju, sest ta jäi koogist ilma : (



Arle kinkis mulle meeletult ilusad kõrvarõngad ja maailma kõige lahedama sõrmuse! (randomit kah natukene)

No comments: