Wednesday, October 27, 2010

News guy wept when he told us earth was really dying, Cried so much his face was wet, then I knew he was not lying

Dere!


Noh, 19....vapustav.

Käisin laupäeval Arle ja Markoga sünnipäeva puhul Soomes ja ostsin omale ilusa pluusi ja seeliku ja kübara. Olen happy.

Üleeile käisin arsti juures ja sain lõpuks teada, miks mu puus nii meeletult vahel valutab. See on tohutult viltu!
Öeldi, et loomulikul teel ma ilmselgelt sünnitada ei saa ja vb tulevikus tuleks minna 12 tunnisele opile, et asi korda teha, aga seda ka juhul, kui see mu elu meeletult segama hakkab.(mida arst ütles, et ka kindlalt hakkab)


Ei tea, aga see uudis viis mu nii rivist välja, et olen juba kaks päeva selle pärast nutnud. Suht lahekas on olla teadmisega, et mu tulevik ei ole just füüsilise tervise poolest kuigi kiita.

Dere, olen 19 ja olen vigane. Lahe!


Aga kui see pask kõrvale jätta on elu suhteliselt normaalne. Kui veel loomulikult kõrvale jätta see, et kool lihtsalt sööb 95% mu ajast ära ja ma olen meeletult väsinud koguaeg. Aga pole hullu, viimane aasta ja peale seda on rahu, vaikus ja vabadus(ehk vabadus koolist, kasvõi nii palju, et ma ei pea õppima asju, mida mul elus vaja ei lähe).

Haha! Tõmbasin omale Sims2 ja lihtsalt see ongi elu! Ma mängin seda pidevalt ja aeg liigub nii, et ise ka aru ei saa. Mõtlen, et mängin 2 tunnikest ja lõpuks tuleb välja, et olen mänginud 6 tundi ja on juba järgmine päev :D

Aga soovin õnne Kaisale ja Kribule, kel oli just sünnipäev ja Lehtile kellel on reedel sünnipäev :)

+ PALJU ÕNNE MULLE! Olen jälle aasta vanem! Saan teha asju, mida ma juba aasta aega olen saanud legaalselt teha :D


Ma ausalt üritan rohkem kirjutada siia, kuigi vaevalt, et kedagi see nii väga kotib, aga siiski. Endal juba üpris piinlik, et ma nii harva sellele kohale tähelepanu pööran :D

(Vabandage, et see sissekanne eriti kiita pole. Enda kaitseks võin öelda, et olen joonud pudelikese veini ära:P )

No comments: