Friday, June 25, 2010

Another plate, in the sink. We´re half the same, half distinct. And if you told me I was perfect I'd assume you'd had too much to drink.

19....21....22...23...24....jah, ma ei julge rohkem lugeda, äkki on neid juurde tekkinud?!
Ilmselgelt on minu limiit täis :D Eriti ei taha nüüd mõnda aega maale või kusagile sellisesse kohta minna....25, selle lause käigus avastasin uue! SÄÄSED ON SÕPAD!
Artur on suht: SURPRISE RAPIST! :D
Jaanipäeval olime Annika juures, kus olid veel Seleene, Silva, Martin, Kuldar ja siis meie kamp: Kessu, Heidi, Stefi, Pille, Margaret, Mart, Artur ja Joel. Hästi lõbus oli iseenesest, aga ükski pidustus ei ole õige, kui Mina verd ei poeta!
Lõhkusime puid ja ma ei tea kuidas, aga kui ma ühte oksa hakkasin pooleks murdma hakkas mul verd jooksma. Mõnukas!
Lõbus oli muidugi, sest mingi aeg, otsustas suur osa inimestest minna jalutama, kus Kessu ja Stefi otsustasid maanteele jooksma minna! HURRAAA! Pohhui, et autod ringi sõitsid. Mingi hetk suutis Kessu isegi kellegi auto peale istuda, aga õnneks tuli ta sealt eluga tagasi :D Ahjaa, Kuldar pidi oskust näitama.
Kord oleks ta peaaegu sinna sisse kukkunud -_-
Deep'i teksti sai ka aetud ja pisaraid jagatud. Mäng "have you ever" oli...ei tea kas maksab rääkida xD Pärast mida oli photoshoot.
Seksikad piffid!(ja Mart :D)


Pille lause: MAMMUU!!! HIHIHI SA NÄED VÄLJA NAGU ATSU!!! :D

Kell 5 hommikul mõtlesime Heidiga, et nüüd on just see õige aeg pannkooke teha...YOU AIN'T GOT NO PANKACE MIX!! Kõik kiitsid meie kooke, aga nagu ma ütlesin: isegi vedelat sitta on kergem keeta kui neid teha!
Mis oli vist üle pingutatud?
Samal ajal, kui kõik magada üritasid, rääkisin mina neile juttu kahest mehest, kes olid kõrbes, mis lõi laineid, sest kõik naersid, aga Kuldar vaatas meid sellise näoga, et oi oi oi!
Kell 5:21 olime Heidiga maantee ääres ja mõtlesime kodu poole jalutada. 9km Tallinnasse...pole hullu! Hääletame!!! 9 autot, täiesti tühja autot, sõitsid meist mööda ilma. Silm ka ei pilkunud!
Lõpuks, kui olime kõndinud vist 2 km võttis üks tore tädi meid oma auto peale, kes ise sõitis oma tütrele linna järele. Ta viis meid Lasnamäe peatusesse. Sealt edasi kõndisime lustiliselt(vähemalt mina olin väga rõõmus :D) Loitsu peatusesse, kus me jäime bussi ootama. Kell seitse olin kodus ja pool kaheksa olin unemaal!
Tore oli, 10000 sammu sai ka vist täis :D


Aga mis vahepeal!? Tegin omale tatoveeringu, lõpuks! Rahul olen väga, aga peaks varsti seda üle tegema minema.
Siis jäin suvetööle, keemias ja matemaatikas. Kusjuures, Valdi suhtus minusse, nagu Gerdasse. Lemmik lause oli selline: Maarja, vaata, kas Joelil on kõik asjad õigesti, ma olen siin kella kaheksast saadik istunud, ma lähen joon kohvi nüüd!
Suvetööga sain ühele poole ja siis tuli Egle oma geniaalse lausega: Ma lähen Liibüasse! Kas modelliks või pidudele saatjaks...ehk siis litsiks. Tubli laps :) Maailm on täis hulle ja ma olen ainuke terve mõistusega! Ja te KÕIK teate, KUI terve on minu mõistus!! :D

No comments: