Saturday, April 3, 2010

I just want to live my life...like I want to!

"Minul lõppes pidu kell kaks" ütles Joel mulle täna hommikul kell kuus ja ma olen temaga nõus. Peale kahte läks kõik perse...as usual ;)
Oleksin vist tõesti pidanud Arle sõna kuulama, kes ütles, et ära mine...MIKS ma kunagi ei kuula targema inimese sõna?
Aga tõsiselt...kõrini on nendest pidudest yet I still go there...waste of money, waste of time.
Seltskond oli üldiselt SITT! Sorry, kui nüüd keegi solvub, aga not my cup of fuck lihtsalt.
MIKS peab peksma? MIKS peab ennast pildituks jooma? MIKS peab lihtsalt nii RÕVE olema?

Tondil oli hea pidu. Seal oli tore ja mõnus seltskond, keegi ei olnud selle peal väljas, et ennast pildituks juua ja kusagil kokku kukkuda ja siis olla hommikul rõõmus, et HAHAHA ma ei mäleta mitte vittugi?! HÕHÕHÕ...FAKK! Ja seal peol ma ei istunud üksinda kusagil nurgas ja ei oodanud, millal koju saaks.

LIHTSALT KASVAGE ÜKSKORD SUUREKS?!

Selline Mammu rant on, aga mul on südamest ükskõik....asi võib ka selles olla, et ma olen oma Tindellale peaaegu põhja peale teinud...

Täna ma vist filmima ei lähe...

No comments: