Thursday, March 25, 2010

But you can still see the crack in that mother fuckers reflection...

My computer is bi-polar, bitch!

Ma olen väsinud ja uimane...raha sain kätte ja nüüd on vaja homme(ehk siis juba täna) viia see sitapea parandusse. Äkki isegi õnnestub see kõik nii ära korraldada, et vanemad teada ei saa? Loodame...kes iganes seda paska loeb, hoidke mulle palun pöialt, because let's face it... need all the help I can get!

Aga äkki pole asjad kõik nii hullud, ta ei ole plahvatanud ja ta töötab...kind of, PALUN öelge keegi, et kõik saab korda ja ma ei pea tagajärgedega sügavamalt tegelema, ainult üks kord võiks nii olla? Ei või? Ok siis....sellisel juhul, was nice knowing you...

Nii rõve on olla täisealine, kui mingi jama on. Ei saa kusagile peitu joosta ja loota, et emme ja issi kõik asjad korda teevad. Just siis, kui ma tahan olla väike laps ei saa ma seda teha. FUCK! Kui aga mõelda sellele, mida ma teen, siis on asi küll veidur lapsik. Aa, teeme kõike salaja nii et keegi teada ei saaks?

Ja kõigil läheb hästi peale minu. Ma olen kade :D

Ma tahan tööd omale...kui ma Hollandis elaksin, siis oleks mul mingi pisike töökene olemas...vähemalt ta lubas mulle, kui palju selles tõtt on ma ei kujuta ette, aga ilus on ju mõelda?

Liiga uimane olen, magama peaks minema.

Issi võiks normaalsel ajal tööle minna, mitte poole päeva pealt, rohkem seletusi...fuck!

See tüüp võiks siiski korteri ära osta, elu oleks nii tore siis. Natukene lihtsam oleks...fuck!

No comments: