Monday, March 22, 2010

Cheek to Cheek

Kuule jaa, ma kasutan oma blogi liiga tihti ikka! LÕPETA SEE FAKING SPAMMIMINE ÄRA! Nagu ära kasuta liiga palju kallist internetti...ei aga tegelt...WTF?! Mingi faking üks postitus kuus, hästi läheb :)

Olin lahe, ja käisin laupäeval koolis(wohooo!) Filmisime lõpukella jaoks asju, lihtsalt LIIGA faking hilarous oli...ma ei jõua ära oodata, millal ma asju näen siin maailmas :D

Aga mul on kaks ahvi õlgade peal, kes lihtsalt murravad mu südame, Arle, kes kodus ei käi ja Laura, kes koolis ei käi. Hästi vahva. Arle ema helistas mulle hommikul ja ajas mu nii närvi(mitte närvi, et ma asju loobiksin, aga närvi, et ma olin närvis :D makes sence?). Loomulikult saatsin Arlele sõnumi, et omg omg hädaolukord jne. Tüüp arvas, et mu koer suri ära xD
Noh, käisin siis täna Lauraga TTÜ avatud uste päeval, tore oli, aga geenitehnoloogia on jälle listis, mida ma õppida EI taha...Siis sain Arlega kokku ja jaurasin ta ema kõnest. Hiljem sain kokku Pille, Kessu, Gerda ja Mardiga. Heidi oliSolarises tööl ja siis annetasin 16 krooni mingi ratastooli asja jaoks. Siis läksime Komeeti, kus ma sõin vist maailama parimat kõrvitsa suppi. Nägime Mihkel Rauda, kelle me vist hirmutasime oma filmimise jutuga ära :D JEE! Siis läksid tüübid koju ja mina ja Arle läksime saikasse, kus ülla ülla, sõime jälle kõrvitsa suppi(nomnom). Hiljem jõin Revalis Apple Martinit, mis oli NIII hea.
Kell oli natukene enne kümmet kui me jälle Solarisesse läksime ja siis jättis Arle mu maha ja ta lubas, et ta ei võta mind enam kunagi tagasi :(
A jaa! Ostsin veel omale kummikud! HURRAA! Ma lihtsalt mõnuga käisin läbi lompide.

Ahjaa, arvuti paneb näkku. Lemmik asi siin maailmas! JEE!
Ühesõnaga kiire ülevaade...just in case kui kedagi kotib :)

No comments: