Tuesday, July 6, 2010

Something about lonely nights and my lipstick on your face

Tajutav temp.
31 °C
Ei taha.
Tunnen,
et olen närvis ja vihane ainult sellepärast, et väljas on nii palav. Kui järgmine nädal sama moodi läheb, siis ma ei tea...
Olin vahepeal Tartus, kus sain natukene laadida ennast. PS3 sai mängitud ja mul on uus armastus: KINGDOM HEARTS!
Kusjuures 2 tundi ja 25 minutit pole üldse enam nii pikk aeg, kui ma algul arvasin et see on.
Aknast tuleb kärsahaisu. Naljakas on see, et alles oli paduvihm, äike ja nüüd jälle paistab päike ja on tapvalt palav. Aga mis oli hästi mõnus oli minna selle vihma ajal välja. Ei saanud küll aru eriti inimestest, kes jooksid
kiiruga peitu, võtsid vihmavarjud välja või panid kiled peale. Kallid inimesed! Väljas on soe ja palav ja õhku ei ole ja te kardate natukene MÄRJAKS saada?! Ma pigem kardaks ära surra, mitte märjaks saada.
KOHUTAV!
Aga samas tahaks väga väga teha midagi, peale kodus passimise. Filme ka eriti enam vaadata ei saa, sest see sait pandi kinni.
Ega sellel postitusel mingit erilist tausta polegi :D
Lihtsalt mõtlesin, et midagi oleks vaja teha...

No comments: