Sunday, November 22, 2009

I can't even go to the store to get a pack of smokes without runnin' into nine guys you've fucked

Vaatasin täna jälle "The Boondock Saints"-e. Hea film hea film...

Eile oli Väga Väga Vaba Turg
indoor version Polymeris. Hästi lahe nägi see seal kõik välja ja ma sain omale mõned veidrad asjad :D
Kui lõpuks koju jõudsin, olin ma ilge väsinud ja magasin natukene...siis olin kuni kella neljani üleval ja kui ma uuesti magama läksin, unustasin oma nö tuhatoosi laua peale. Ma olen lihtsalt NIII tark! Jaa siis hommik oli nii feil! Isa ja ema mõlemad irnusid mu üle ja andsid mulle õige tuhatoosi. Jah, midaiganes :D Tõsiselt nagu, sellist asja ma eriti ei oodanud :D

Aga ühest asjast ma ikka aru ei saa ja ma kohati olen ma ka solvunud(don't ask)...äkki on mingi mõjuv põhjus, aga ilgelt tahaks teada...MIDA VITTU NAGU?! Ja mures olen ma siiani, mis sest, et tunduks nagu kõik hakkab korda saama...




"Fucking...What the fuck? Who the fuck fucked this fucking...How did you two fucking fucks...FUCK!" "Well, that certainly illustrates the diversity of the word"

No comments: