Friday, November 27, 2009

Nice protein...


...ehk nägin täna LÕPUKS ometi New Moon-i! HOTT HOTT ja veel mingi miljon korda HOTT!
Ok, filmist siis. See nägi kohe tunduvalt parem välja kui eelmine film, vampiirid nägid välja nagu vampiirid ja värvid olid tunduvalt paremad! Näitlejad olid kõik nii ilusad(eriti Taylor ja Robert!!!!), ühesõnaga visuaalselt oli kõik perfektne! Seal näidati nii palju häid effekte, lihtsalt vapustav! Hundid olid nummid ja kaamera vaatenurgad olid no OH MY GOD kui head!


AGA...näitlejad, no kuulge, ÕPPIGE FAKING NÄITLEMA! Nagu tõsiselt! Tüüp avaldab armastust või jätab maha või no mida iganes ja lihtsalt kõik on NII faking TUIM! Bella röökimine kõlas nagu sünnituse ajal terava ja pinnulise puutoikaga vägistamine! Nii palju tähtsaid pisiasju jäeti välja, mis oleksid filmile NII palju juurde andnud! Algus läks kiiresti, keskosa ma tähele ei pannudki ja siis oli juba lõpp...ok, kaklus tseenid olis lahedad! See kuidas kõik purunes ja kuidas Edwardi nägu vahepeal pragunes oli PURE GENIUS.


Minu meelest oli kõige parem näitleja Billy Burke, kes mängis Charliet.
Põhimõtteliselt mulle see film meeldis...lihtsalt kahetsen seda, et olen raamatut lugenud, sest raamatu ajal ma olin nii hõivatud sellesse, emotsioonid olid laes yoyoyo, aga seal oli lihtsalt kõik BAHH!

Loomulikult lähen ma seda mingi miljon korda vaatama veel, loodan südamest, et Eclipse on parem, arvestades seda, et äkki on näitlejatel veidi rohkem kogemusi või mida iganes...

Aga Taylor oli hottiwettinen ja Robert oli nii PERFECT! :_D(mu fan-girlism lööb välja :D) Ja ma ei saa aru
kuidas Bella lihtsalt Jackobit kohe voodisse ei tõmmanud, kas ta oli PIME!?!! Ausõna, tüüp nägi välja nagu ta oleks carved out of stone!

Igatahes jaa! Kuigi see film oli veidur FAIL, meeldis see mulle ikka nii tohutult! :D

Nüüd pean ootama vist vähemalt augustini, et kolmas osa välja tuleks...fingers crossed, et see ei oleks nii fail :D


Mida lubatakse Eclipsi kohta:

#1: It's Darker
#2: There Will Be Less "Love Story" and More "War"
#3: The Werewolves Will Crank Up the Sex Appeal(kuidas see võimalik saab olla xD)
#4: There's More Action
#5: The Ending Will Be Nicely Set Up For a Fourth - And Perhaps Fifth - Film
"The only thing is, Breaking Dawn is a very large book so it would be a really long movie. We're thinking they might decide to split it into two parts, like they did with Harry Potter. Either way, we need to get on with shooting them because, unlike Harry Potter, vampires don't age. So we all need to look the same!"
(näete, ma rääkisin, et midagi on räägitud sellest, et viimane film tehakse kahes osas :O)

2 comments:

Anonymous said...

täiega lahe film oli nagu, loodan, et järgmine nii feil ja sitt ei oleks. muidu film oli täiega hot. ja ma ei saa aru, miks homoorgiat ei tulnud. a muidu oli lahe film, kahju et sakkis.

Anonymous said...

Halb. Piinlikult halb.