Tuesday, October 27, 2009

YEEEE!!!!

Ma olen ka nüüd 18! Legaalselt 18 saan ma alles 00:00 aga see on pohhui! MA OLEN 18 :D!!!!
Ja eile sai Kribu 18 ja üleeile sai Kaisa 18! Varsti saab Kessu ja siis Pille 18 jnejnejne! :D

Eile käisin ja ostsin Solarisest omale New York Super Fudge Chunk-i(NIII HEAA!) ja kutsusin Atsu, Siki ja Pumba külla, mängisime Aliast ka(nagu me oleme viimasel ajal koguaeg mänginud) ja siis mängisime Atsuga padjasõda(algul oli Siki ka mängus, aga siis ta voolas eemale) JEEEE oli! Lõbus ühesõnaga :D
Kõht pole ka valutanud õnneks! Äkki ei ole mul "mao limaskesta põletikku", aga seda saab siis teada kui ma kunagi arsti juurde lähen ja toru neelan( EI TAHA!)
Täna kõrvetasin oma jalad ära. Mu lihased olid kanged ja ma panin hobusesalvi peale...heh... PAHA IDEE!!! Nagu nahk oleks seest poolt põlenud! TEH PAIN!!!

Tahaks täna veidikeseks linna minna, eriti ei taha istuda täna terve päev kodus, aga eks näis!

Update: Käitsin kinos, Bruce oli HOTT!! Aga film ise oli veits leimarz :D



JEEE 18!!!


No comments: