Saturday, October 24, 2009

I want your disease

Eile sai 1. veerand läbi ja nüüd pole mul vaja nädal aega kooli peale mõelda. Peale kooli läksin magama ja magasin ennast suht ogaraks, sest kui ma üles ärkasin mõtlesin, et ma pean kooli minema, sest oli reede, aga seda ma ei suutnud haarata, et ma juba käisin koolis.
Kõht hakkas ka eile valutama...lasin süsti teha, ei läinud üle, käisin ropsimas, ei läinud
üle, võtsin igasuguseid rohtusi, ei aidanud...nutmisest ka erilist kasu ei olnud :) Peale teist süsti jäin magama ja täna on kõht juba enam vähem, hästi hell on ainult.
Uni oli lihtsalt nii veider! Nägin, et vanaema sõitis autoga, oli ise roolis ja sõitsi HÄSTI aeglaselt...mina ja Pille kõndisime kõnniteel ja vanaema sõitis Pillele otsa, õnneks sõitis ta aeglaselt ja Pille jäi lihtsalt kapoti peale kõhuli lamama...temaga oli õnneks kõik korras, ainult väikses šokis...
Pärast seda jooksin Atsu ja Siki juurde ja avastasin, et terve maja oli remontimisel ja ainuke korrus mis alles jäi, oli nende korter, mis pms hõljus õhus...läksin ülesse ja Siki pakkis Põnni ja Vallet kohvrisse. Ma aitasin teda...
Solarisest ostsin omale jäätist ja kui ma selle lahti tegin lendas sealt valge tuvi välja...

MIDAIGANES! Ei saa mina sellest unest absoluutselt aru, aga kõige F-d up-im asi oli see, et ma ei saanud hommikul aru, mis nüüd päriselt toimus ja mis mitte....LAHE! :D

Leidsin eile netist oma lõpukleidi!(ehk sellist ma tahaksin) See on nii ilus :)




























Tulle Hot to Handle Dress

No comments: