Wednesday, October 21, 2009

"Kui sa ei ärka karjudes, siis sa ei ärka üldse!"

Kõik asjad hakkavad mul mõistuses vist korda saama, mis tähendab: NO MORE EMO-MAMMU! jeee!!!hurraaa!!!(ok tegelt vahel olen veits emo :D) ja kõik ülejäänud asjad hakkavad ka korda kukkuma, sest ma ei tunne enam nii nagu enne :)

Mis siis veel...6 päeva pärast saan lõpuks ometi 18 ja 8 päeva pärast peaks olema pidu...ja kui ma selle summa ära maksan, jääb mu panga kontole 17 krooni :) küll ma olen siis ikka rikas :D

2 comments:

koletis said...

mulle meeldib su stiil et sa kirjutad siia siis kui sa muutud emoks ja siis kui sa muutud mitteemoks. muu on pohhui, aga need päevad peab nagu üles märkima :D

Åge said...

Kusjuures ma tahtsin varem ka kirjutada, ja siis muid asju kirjutada, aga ei viitsinud ja ei jõudnud :D