Thursday, October 8, 2009

They're pickin' up pieces of me, while they're pickin' up pieces of you.

Jälle mingi EMO-Mammu rant, aga no sitta kah...


Muidu oli mul üldse täna imelik päev, but I just can't put my finger on it...
19 päeva veel, veidi vähem, et nädal aega puhkust tuleks. See on lihtsalt nii naljakas, kuidas kool võib ära kurnata.
Varem oli koolis midagi põnevat, midagi teha, tundi kuhu ma actually tahtsin minna, aga nüüd on lihtsalt kuiv istumine, mitte midagi ei paku enam pinget, mitte midagi ei köida mind. Ainult kaks sitast aastat veel! Jah kõik räägivad, et oi jaa, lõpetad 12 klassi ära ja siis sa saad alles teada, kui tore seal kõik oli...fuck that! Mul on targematki teha, kui koolis istuda ja närve kulutada, sest mõni õpetaja on otsustanud, et see, kas õpilased saavad midagi aru või ei, pole olulined. Kuigi ma veel ei ole päris kindel selles, mis see targem on, mida mul teha oleks, aga see ei loe! Ühesõnaga olen ma väsinud ja tahan mittemillestki puhkust ja muutusi, aga neid ma jäängi ootama...

Äkki hakkab asi paremaks minema, eelkõige minu peas, see oleks tore, sest kui ma loen oma blogi(haha egoist olen :D) siis kõik on NII EMO ja see on lihtsalt tobe. Mul on vaja plaane ja mul on vaja rääkida lihtsalt tühjaks ennast...aga kui ma neid asju kõve häälega välja ütlen, tundub see kõik nii mõttetu(peas see loomulikult tundub nagu THE END OF THE WORLD) Pmst on kõik nii imelik :D

Tahan rääkida...

3 comments:

koletis said...

tahad puhkust mittemillestki, tahad muutusi... Mõnitad mind või? :D

Åge said...

muidugi :)

koletis said...

sa pole kuu aega twitterit kasutanud, lirva! häbi ei ole w?