Monday, October 5, 2009

Hide the daylight from the sun

Nüüd ma tunnen, kui väsinud ma olen, et kõik inimesed vinguvad selle kallal, et ma ei söö liha, ei poolda karusnahka(niisama nahka), ei meeldi loomade tsirkus...tõsiselt kahju hakkab neist inimestest, kes lihtsalt ei suuda ja ei TAHA mõista teistsuguseid arusaamu. Hakkatakse rääkima mingist kiviajast, aga kui te kalendrisse vaataksite, siis saaksite aru, et kiviaeg on juba AMMU möödas! Karusnahka EI ole vaja, et sooja hoida...see on täielik idiootsus! Jah kiviajal ei olnud erilist valikut, mida selga panna jne, aga praegu on päris palju erinevaid variante! Või olen hoopis mina nii loll ja üritan selgeks teha inimestele, et see ei ole normaalne ja meie ühiskonnas pole seda vaja! Nunnu rebane onju, ei sega kedagi, kui metsas ringi jookseb ja niisama nummi on ja näe oih, seal tuleb üks onu ja mis ta teeb? Enne looma julma tapmist ta kasvatab neid puurides, kus loomad lähevad hulluks, neil tekivad vigastused ja siis tapetakse nad kõige julmemal viisil! Nad nülitakse elusalt, sest need inimesed ei viitsi korralikult looma enne ära tappa!
Ei usu, et paljud, kui mitte enamus, loomadest on elusalt nülitud?
Täiesti surnud onju, sest surnud asjad ju liigutavadki ennast :) TÜRA KÜLL TULGE JA ÖELGE, ET SEE ON NORMAALNE!
Kui on tõepoolest vaja seda faking karvanässakat omale selga panna ja "ilus olla" no siis palun väga, on olemas kunst nahk, see näed TÄPSELT välja, nagu päris nahk, ainult, et keegi pole haiget saanud, vähem raha ja ressursse läinud. (Pealegi, päris nahk pole biolagunev...nii et vahet ju pole?)
Nii vihale ajab see jama....

ME EI ELA PRAEGU KIVIAJAS!

BTW, käisin lasteaias täna, olin oma vana kasvataja rühmas...lootsin temast rohkemat, lootsin, et tema ei ole selline tüüp, kes hakkab kohe mingist faking kiviajast jaurama, aga jahm, ma eksisin...(muidu oli seal lahe ja lapsed olid nummid)


8 comments:

koletis said...

Ma olen kuulnud, et kui loomad elusalt nülgida jääb nahk palju pehmem. Mõnna! ^.^

Kessu said...

Mul hakkas paha, aitäh ^^

koletis said...

Palun! ^_^ Ma armastan mõrva

koletis said...

cmon MÕTLE PEAGA! Mis vahet seal on, kas ta piinleb või mitte!? Nagunii sureb ära, parem siis saada juba pehmem nahk! neid loomi on nagunii liiga palju siin maailmas. vastikud karvased elukad, lippavad metsas ringi, näksivad rohtu!!!

Åge said...

jah Arle, tõepoolest, läheme nüüd nülime mõne looma ja sööme hästi palju liha? :)

koletis said...

Surume talle joogikõrred silma ja imeme silmamunad välja. See pidi väga tervislik olema. Aga ainult sel juhul kui ta samal ajal elus on. Eelnev käppade otsast murdmine on lubatud, kuna siis tal on raskem põgeneda.

S. said...

Arle on VEIDUR debiil, sry. :S

Anonymous said...

Kohutav..