Saturday, February 6, 2010

I are Red :)

Olen nüüd käinud nädal aega koolis...kui vahva. Enamus asjadest hakkavad vaikselt korda saama(nt Kirjanduse ja Tekstiõpetusega) Järgmine nädal hakkan tegelema teiste ainetega.
Arsti juures sai ka käidud ja öeldi, et kõik on korras. Pole mingit kopsu klamüüdiat ega midagi, kahin ka läinud. Mis mul siis lõpuks viga oli? Ei teagi. Järelikult väga tugev bronhiit. Ja hemoglobiini tase on ka ilusti hea ja kõrge, ehk siis kõik, kes ütlevad mulle, kus kohast ma rauda saan, kui liha ei söö, siis SCREW YOU! Mul on kõik korras :D
Arlega sain ka kolmapäeval kokku. Polnud teda KOLM kuud näinud...tore oli :) He hasn't changed at all :D Kuulasin siis mida põnevat väljamaal toimus jne.
Eile oli värvimise päev...mina värvisin Sikit ja Siki värvis mind. Olen nüt punane jälle! Või noh Siki ütleb, et roosakas punane, aga wutever!!! :DÜhesõnaga hakkavad asjad paika loksuma :)

1 comment:

S. said...

Pilt valetab, Sa oled kõvasti roosam!