Wednesday, January 27, 2010

You just went from promiscuous to slut in 3.2 seconds.

Pea kolm nädalat istuda oma toas ei ole erit mõnus. Sellest KAKS nädalat ilma arvutita võib inimese hulluseni viia, sest ma tean...ma kogesin seda! Vähe sellest, et ma suutsin saada kopsupõletiku taolise asja, läks mul arvuti ka vahepeal katki, kaks nädalat oli ära ja sain selle samas seisus tagasi, nagu ma ta ära andsin. WHAT A GREAT DEAL!

Täna oli draamat täis päev...hommikul vara(ehk kell 12:oo) hakkas mu kulla kallis papitokene uurima uusi arvuteid ja kui ma ei näidanud välja sellist indu, ta solvus, ta sõimas mind ja läks poodi. Siis tuli poest tagasi pistis mulle mingi šokolaadi kätte ja ootas, et kõik nüüd korras oleks. No jah, tuli välja, et tüüp oli minust METSIKULT valesti aru saanud, et ma tahan omale uut arvutit valida välimuse järgi ja siis oli ta närvi läinud ja õiendama hakanud. YEY!
Siis vähe sellest, et hommik nii vahva oli, olin ma terve päev niisama närviline. Järelikult on need lillad seinad mu ümber vaikselt igavaks muutunud ja ma lihtsalt närbun vaikselt, aga POLE HULLU!
Siki, Atsu ja Pumba käisid ka siin ja siis Siki lõikas mu juukseid veidikene, nüüd oleks vaja veel värvi ja siis oleks kõik väga tore.
Neljapäeval peaksin ma arsti juurde minema ja hea õnne korral reedel kooli(I can't believe I want to go there?!). Ma lihtsalt tahan nii väga kodunt ära saada, linna minna...asju osta? Suhteliselt suva, peaasi, et kodunt välja saaks...sest siin on NII IGAV!!!


Vaatasin muidu Grey Anatoomia kahte uut osa, APPIII! Ma tahan juba järgmist nädalat, sest siis tuleb juba uus osa välja!

A ja ma leidsin lahenduse Twilightile:

Lihtsalt laske Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lutner ja KÕIK need tüübid lahti ja palgake need inimesed! Nemad oskavad Actually näidelda ka! Ja just SEDA ongi Twilighti filmidele juurde vaja: NÄITLEMISOSKUST!!!!

A ja Arle on tagasi :)

1 comment:

Riigipiirid said...

Just a hello from a surfer who arrived here.
Congratulations for the nice site and best wishes from Italy!