Wednesday, July 27, 2011

We drink and get high until late and now we're all alone

Sellest kõigest on nii pikk aeg möödas. Mõtlesin, et peaks kirjutama, sest esimene postitus, mis siin silma jääb kohe, on nii masendav.

Peale märtsi on asjad paremaks muutunud. Kõik on jä
lle korras. Või noh, nii korras kui vähegi olla saab. Kõik, kes varem riius olid, on nüüd jälle koos/sõbrad.

Ma lõpetasin kooli ära ja ei jäänudki suvetööle, mille üle olen ma väga uhke.
Käin tööl ja tunnen ennast täiskasvanuna.

Hirm tuleviku ees on ikka täiesti olemas, sest ma ei kujuta üldse ette, mis mind ootab ja mis mitte. Pigem kardan seda, mis mind ei oota.

Aga ma olen rõõmus ja kõik on hästi ja ma olen enam vähem tumblrisse üle kolinud :D
Ehk siis kui kedagi kotib, kui keegi üldse seda siin loeb siis yeah, check it out yo!

http://tenementkids.tumblr.com/

No comments: